Την εβδομάδα 23-28/10/2023 υλοποιήθηκε στο σχολείο, από τον Φιλόλογο και Σύμβουλο Σχολικής Ζωής ,κο Στέφο Παναγιώτη, πρόγραμμα Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας με τα εξής χαρακτηριστικά:
Τίτλος: Διερευνώντας τις συνθήκες εργασίας επαγγελματικών ρόλων σε συνάρτηση με την ατομική ικανοποίηση
Θεματική περιοχή: Κατανόηση του κόσμου της εργασίας και των επαγγελματικών ρόλων
Μαθησιακό αποτέλεσμα: Ικανότητα των μαθητών/τριών να περιγράφουν τους (μελλοντικούς) επαγγελματικούς ρόλους τους και τις (πιθανές) συνθήκες εργασίας τους (μερική, πλήρης, ευέλικτη απασχόληση,
επιχειρηματικότητα, εθελοντισμός), λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις και τις ευκαιρίες στον χώρο εργασίας, τη σημασία της εργασίας στην καθημερινή ζωή και την ατομική ικανοποίηση.
Παιδαγωγικά Οφέλη: Περιγραφή: Μαθητοκεντρική, εμπειρική, βιωματική και αναστοχαστική μάθηση.
Η εφαρμογή του έγινε:
- σε 1 τμήμα της Α΄ Λυκείου (Α5) με τη συμμετοχή 21 μαθητών,
- σε 2 τμήματα της Β’ Λυκείου (Β3, Β4) με τη συμμετοχή 33 μαθητών (Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας, Τομέας Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού, Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού, Τομέας Μηχανολογίας, Τομέας Πληροφορικής, Τομέας Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας) και
- σε τμήματα της Γ’ Λυκείου (Γ1, Γ2) με τη συμμετοχή 38 μαθητών (Ειδικότητες: Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών, Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων, Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής).
Η δράση εντάσσεται στον σχεδιασμό, την πιλοτική εφαρμογή και την αξιολόγηση προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας, που υλοποιεί ο ΕΟΠΠΕΠ, με στόχο τη δημιουργία ενός ενιαίου προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας που θα αποτελεί ένα μοντέλο υποστήριξης, καθοδήγησης και κατάρτισης της επαγγελματικής ανάπτυξης των μαθητών/τριων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τόσο στη γενική όσο και την επαγγελματική εκπαίδευση.
